[TYPO3-UG Denmark] typo3 - Flash/xml

Søren Vedel sv at workhouse.dk
Sat Apr 4 13:48:08 CEST 2009

Hej Kim,

Hvor ligger din xml-fil og hvor ligger flashen? De skal jo kunne se
hinanden somehow. Jeg mener at huske, at jeg havde et lignende problem
engang med noget samme stil.

PS.: Når du får svar fra nogen her i brugergruppen, kunne det være rart,
hvis du meldte tilbage, om dit problem var løst. De sidste par gange har
du nemlig ikke svaret ;-)

Med venlig hilsen/Kind regards
Søren Vedel

www.workhouse.dk · Freelance TYPO3 consultancy