[TYPO3-UG Denmark] Problemer med RTE

Kim Holberg Andersen kim at crewcut.dk
Sat Apr 4 13:48:00 CEST 2009

I min backend har jeg givet adgang til en bruger som skal redigere
tekst. Men jeg kan ikke få hans konto til at vise RTE korrekt - dvs.
der vises kun tekst editoren uden symboler. I fanen "extended" under
brugergruppens profil kan jeg slå RTE plugins til, men det er kun de
første ca. 7 linier den vil akceptere, og det giver kun nogle få
muligheder i RTE - såsom smileys og enkelte andre muligheder.

Jeg bruger Safari - er der nogen som har en løsning på dette?

På forhånd tak...

Kim Holberg Andersen