[TYPO3-UG Denmark] Undgå <link> tag

Mads Brunn mads at brunn.dk
Tue Sep 30 16:31:29 CEST 2008

Hej Søren, Jeppe og Peter m.fl.

Bemærk at hvis man blot skal bruge TYPO3's standard rendering så kan man
  blot bruge $this->pi_RTEcssText($row2["bodytext"]) (under antagelse af
at din klasse nedarver fra tslib_pibase).

Det her med at kalde $this->cObj->parseFunc direkte er kun nødvendigt
hvis du har brug for en særlig parseFunc konfiguration.

./mads