[TYPO3-UG Denmark] Undgå <link> tag

Jeppe Donslund jeppe at donslund.net
Mon Sep 29 21:23:23 CEST 2008

Hej Christian.

Er det mig der har misforstået noget, eller burde dette ikke give mig de
rigtige links? Altså ikke noget <link>.

while($row2=mysql_fetch_array($hentTopContentKoer)){

			$content .= '<topcontent>

<head><![CDATA['.$row2["header"].']]></head>

<brodtext><![CDATA['.$row2["bodytext"].']]></brodtext>
					</topcontent>';

		} // while
		// return $this->pi_wrapInBaseClass($content);
		return $content;

Mit indhold kommer fint ud, men <link> hedder stadig <link>

Med venlig hilsen

Jeppe D

Jeppe Donslund
Fyrrevænget 211