[TYPO3-UG Denmark] Sendmail på en Windows 2003 server

Lars larsv.msn at gmail.com
Wed Sep 24 08:58:57 CEST 2008

Undskyld jeres hurtige spørgsmål og svar først bliver besvaret nu..

Selve webserveren er en jeg har adgang til.
SMTP serveren er ikke en jeg kan pille ved, men da begge servere er
noget et hosting center står for, vil jeg mene de har givet adgang.
Men siden jeg stadig ikke får det til at virke har jeg bedt dem
undersøge sagen.

Vh
Lars