[TYPO3-UG Denmark] Sendmail på en Windows 2003 server

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Tue Sep 23 16:33:04 CEST 2008

Hej Lars

http://wordpress.org/support/topic/190161

Der er ikke meget hjælp at hente, eftersom personen med problemet på denne
adresse ikke svarer om det var løsningen.
Jeg har selv smidt min ISP's SMTP server ind i php.ini, og jeg kan fint
sende mails via PHP, men igen, jeg bruger apache og ikke IIS, jeg ved ikke
om det er der forskellen ligger.

Med venlig hilsen
Søren Andersen