[TYPO3-UG Denmark] Sendmail på en Windows 2003 server

Lars larsv.msn at gmail.com
Tue Sep 23 15:24:47 CEST 2008

Hej liste,

Jeg er så "heldig" at have et typo3 miljø på en windows 2003 maskine.
Og her får jeg ikke sendmail til at spille..

Den gode løsning er selvfølgelig at få typo3 løsningerne over på en
Unix, men det er bare ikke muligt p.t.

Så derfor vil jeg høre om nogle har erfaring med at sætte Typo3 op til
at sende mails på en Windows 2003, der kører IIS 6?

Jeg får jo selvfølgelig flg. besked i mit install tool:
Sendmail program not searched for on windows.

Jeg har defineret min php.ini - SMTP til en ekstern mailserver. Dette er
åbentbart ikke nok?

Jeg er ved at være løbet tør for ideer til hvad jeg kan gøre.. Så jeg
håber på hjælp herfra..

På forhånd tak!

Vh
Lars