[TYPO3-UG Denmark] News Flexible extension

Kim Riggelsen k_rigge at hotmail.com
Tue Sep 23 12:29:17 CEST 2008

Hej Liste

Jeg har fundet news flexible extension, som er lidt simplere udgave end tt-news.
Jeg har dog problemet, at selv om jeg har fulgt dokumentationen, så melder den

Latest news:
There are no news articles at the moment.

Er der nogle der benytter denne extension - som sagt, så har jeg (efter bedste overbevisning) fulgt dokumentationen til punkt og prikke og den er i sig selv ikke særlig indviklet, men et eller andet sted må det jo være gået galt

- Kim