[TYPO3-UG Denmark] hvilken TYPO function henter indholdet til en side

Kristian Nørgaard kristiannoergaard at gmail.com
Sat Sep 20 21:34:13 CEST 2008

Som en del af en form vil jeg gerne have en større tekst/billede som
skal kunne redigeres fra backenden.
Jeg forestillede mig at det var lettest for en "backend-user" at
redigere denne tekst nøjagtig som han redigerer en hvilken som helst
anden side, f.eks. skal han kunne bruge RTE og foretage preview af siden.
Han opretter altså nogle indholdselementer på en eller anden dertil
egnet side.

Når jeg så skal vise dette i min form, hvordan kan jeg da hente disse
indholdselementer op fra databasen og få indholdet formatteret korrekt?
Hvilken TYPO funktion(alitet) henter indholdet til en bestemt side fra
tt_content, og sætter overskrifter/tekster/billeder korrekt op?

mvh Kristian