[TYPO3-UG Denmark] Import af mailadresser til tcdirectmail

Søren Vedel sv at workhouse.dk
Sat Sep 20 18:45:43 CEST 2008

Hej Pelle,

Der findes ikke eksperter. Vi er novicer som dig, men har bare været det
i længere tid.

Dit spørgsmål er ikke helt korrekt formuleret. Men det er OK :-)

Du importerer ikke emailadresser TIL tcdirectmail specifikt.

Du kan importere data til en eller anden tabel i TYPO3's database, og
derefter definerer man en modtagergruppe i tcdirectmail, som man så
sender mails til.

Den opgave, du efterspørger, er i mange tilfælde en triviel opgave, som
kan løses vha. phpMyAdmin fra TYPO3's backend, hvis du er logget ind som
admin.

Hvis det ikke forekommer dig trivielt, vil jeg anbefale dig varmt at
betale nogen for det. Det burde du kunne få løst til en rimelig pris.

Risikoen ved at du prøver på noget her, som du ikke helt fatter, er at
du mister data, hvilket hurtigt bliver en noget mere kostbar affære.

Med venlig hilsen/Kind regards
Søren Vedel

www.workhouse.dk · Freelance TYPO3 consultancy
www.typomedia.dk · Dedicated TYPO3 hosting