[TYPO3-UG Denmark] ændre div tag i extension

Søren Vedel sv at workhouse.dk
Sat Sep 13 00:42:42 CEST 2008

Hej Jan,

Du skal ikke fjerne det hele.

Du skal bare ændre den her linje en smule:
return $this->pi_wrapInBaseClass($content);

til:
return '<span class="jan-m-class-or-whatever">'.$content.'</span>';

Det var vist også lige præcis, hvad Peter mente :-)

Med venlig hilsen/Kind regards
Søren Vedel

www.workhouse.dk · Freelance TYPO3 consultancy
www.typomedia.dk · Dedicated TYPO3 hosting