[TYPO3-UG Denmark] HMENU -- special.userFunc

Kasper Rasmussen kasper at pangbrun.dk
Fri Sep 12 15:47:46 CEST 2008

Hej liste,

Jeg skal have skrevet en »userFunc« der returnerer et enkelt felt i
»tt_content«.
Det kan helt sikkert lade sig gøre, men jeg kan ikke finde brugbare
eksempler nogen steder.

Helt konkret ønsker jeg at lave en RollOver på et GIFHUILDER objekt
hvis der er et link i overskriften ... det vil se lækkert ud. En
simplificeret udgave af mit TS setup kunne se sådan her ud:

Jeg har inkluderet eksemplet fra tsRef

Det er sikkert helt vild simpelt, men når man ikke ved hvordan... såå...

### TS START ###

page.includeLibs.headerMenu = fileadmin/TEMPLATES/SCRIPTS/
myHeaderMenu.inc

temp.myHeader = HMENU
temp.myHeader.special = userfunction
temp.myHeader.special.userFunc = user_menuFunc->makeHeaderArray
temp.myHeader.1 = GMENU
temp.myHeader.1.NO {
}
temp.myHeader.1.RO = temp.myHeader.1.NO
temp.myHeader.1.RO {
}

### TS END ###

### PHP START ###

function makeHeaderArray($content,$conf)    {
	return array(
		array(
			'title' => '### field:headline ###',
			'_OVERRIDE_HREF' => '### field:headline_link ###',
		),
	);
}

### PHP END ###