[TYPO3-UG Denmark] Problemer med installation af version 4.2.1

Tilde Gundel tildegundel at gmail.com
Mon Sep 8 21:47:29 CEST 2008

Kære Liste

Jeg oplever problemer med installation af version 4.2.1

Det går så langt og så godt som til at jeg kommer indenfor i backenden - men
så er det ellers også slut - jeg får fx ikke adgang til at udføre DB check -

Jeg kan dog ændre mine admin info, men vælger jeg at logge ud - for derefter
at logge ind eller reloade backenden, sker der ting og sager: Systemet
vælger i stedet at åbne filen backend.php i dreamweawer..... og det er jeg
jo ligesom ikke rigtig interesseret i.... hmmm

Jeg har grublet og grubler, men kommer ingen vegne..... og har i øvrigt
aldrig haft problemer med ver. 4.1.7. fx

Er der mon et klogt hoved derude, som kan give mig et hint?????

Bedste hilsner

Tilde