[TYPO3-UG Denmark] Valg af TYPO3 som CMS

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Sun Sep 7 10:37:10 CEST 2008

Hej Grethe

Det er ikke så pænt at "kidnappe" en igangværende tråd på mailinglisten, men
det ved du til næste gang, hvor du i stedet skal oprette dit eget spørgsmål
på listen.

Inden jeg skiftede til egen server havde jeg webhotel hos www.fairweb.dk.
Der kørte jeg TYPO3 uden problem på trods af at safe_mode var slået til, alt
fungerede som det skulle, og ham der ejer firmaet er til at snakke med! Jeg
har også hørt om nogen der har haft succes hos unoeuro, men det afhænger
meget af hvilken server man havner på. Personligt ville jeg ikke turde vælge
dem.

Med venlig hilsen
Søren Andersen