[TYPO3-UG Denmark] realUrl - mange domæner

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Sat Sep 6 11:55:00 CEST 2008

Hej Espen

www.stortlejetwebhotel.dk er det bare et webhotel eller en server hvor du
har kontrol over konfigurationen i apache?

Hvis du har adgang til apachekonfigurationen, så er det så simpelt som at
oprette en virtual host for hver domæne og sætte DocumentRoot til samme
mappe som www.stortlejetwebhotel.dk, hvorefter du så kan styre det med
domain records i TYPO3.

Hvis du ikke kan pille ved apachekonfigurationen, så ved jeg ikke hvordan
man løser problemet :)

Med venlig hilsen
Søren Andersen