[TYPO3-UG Denmark] linke til indhold med slimbox effect

Jan Magnussen jm at gagarin.dk
Tue Sep 2 11:59:46 CEST 2008

Hej

Jeg vil gerne vise forskellige infos med en slimbox effekt, det kunne
være et eller flere fotos eller en google map.

Jeg linker i min opsætning fra en tekst.

Jeg er i tvivl om hvordan jeg skal lave mit TV contentelement. Egentlig
vil jeg bare gerne have muligheden for at tilvælge PMK SlimBox eller
Highslide Gallery, ligesom at tilvælge 'Click enlarge' i et almindeligt
image contentelement.

Giver det mening. Er der nogen der vil hjælpe med at bane vejen for mig.

Hilsen
Jan Magnussen