[TYPO3-UG Denmark] sr_feuser + forvalgte brugergruppe

Tomas Norre Mikkelsen tomas at pohldata.dk
Mon Sep 1 10:02:01 CEST 2008

Hej,

Når jeg forsøger at opretter brugerne i en forvalgt brugergruppe, har jeg
følgende problem

Når brugeren opretter sig og jeg går ind backend, og ser brugerens
indtastning, står den i den rigtige gruppe, men så snart brugeren har
klikket på aktiveringslinket i mailen, forsvinder brugerens forvalgte
grupper.

Det skal siges det er grupper som jeg har defineret som admin, ikke som
brugeren selv vælger.

Brugerne oprettes i en sysfolder, som også indholder den brugergruppe som
jeg vil de skal være en del af.

Nogle hints ??

--
Tomas Norre Mikkelsen