[TYPO3-UG Denmark] fe_user + autologin, kontoen er disablet

Tomas Norre Mikkelsen tomas at pohldata.dk
Wed Oct 29 13:14:25 CET 2008

Hej,

Jeg sidder med en side hvor at brugerne ikke skal modtage en mail og den
vej igennem bekræfte deres tilmelding.

Dette har jeg forsøgt ved at sætte følgende to:

plugin.tx_srfeuserregister_pi1.enableEmailConfirmation = 0
plugin.tx_srfeuserregister_pi1.enableAutoLoginOnCreate = 1
plugin.tx_srfeuserregister_pi1.useMd5Password = 0

Men jeg får fejl i login fordi brugerkontoen er disablet backend. Hvordan
gør jeg sådan at de blive auto-enablet ved oprettelsen, det sker jo ikke
længere via mail, da dette er fravalgt.

Hvordan løses dette?

--
Tomas Norre Mikkelsen