[TYPO3-UG Denmark] Plugin: hvordan gen-postes pivars?

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Sat Oct 25 23:06:52 CEST 2008

Du får også lige den her:

Kig på pibase class'en, der er en funktion som hedder: pi_linkTP_keepPIvars

Med den skulle du kunne linke til en side, og beholde alle dine PIvars, men
mon ikke den så laver dem alle til GETvars, hvilket efter min mening bliver
en smule grimt. Personligt ville jeg hellere bruge sessions.

Med venlig hilsen
Søren Andersen