[TYPO3-UG Denmark] Kan source foldere slettes?

Menighedsrådsformand Niels Jensen niels at slangerupsogn.dk
Fri Oct 24 15:09:31 CEST 2008

I tirsdags dummede jeg mig en del, ved at ændre på en parameter, resultattet
var at hjemmesiden www.slangerupsogn.dk var så godt som nede i 2 døgn. Jeg
bruger Golden Planet i Kolding som hosting service, hvilket er OK. De er dog
stadig på PHP4, og det gav nogle problemer i forbindelse med retablering af
mit system.

Jeg bruger nogle extensions udviklet af WEC - Web-Empowered Church. Den
seneste pakke herfra bruger imidlertid typo3 4.2 og PHP 5. Så efter
geninstallation af systemet i Kolding måtte jeg installere extensions fra
typo3.org. Det tog lidt tid, at finde de versioner, som jeg skulle bruge. Nu
er mit site imidlertid kørende igen, og jeg har tid til at tænke på andre
ting.

På severen er der to folderer - typo3_src og typo3_src-4.1.1 - som efter min
vurdering bare ligger og fylder op. Er det rigtigt? Kan / må de fjernes uden
af Typo3 installationen holder op med at virke?
--
Med venlig hilsen Niels