[TYPO3-UG Denmark] Føl jer heldige, Typo3 folk

Torben myicq2 at 3gmx.net4
Sun Oct 19 20:53:39 CEST 2008

Til alle jer Typo3-folk..

Ville bare sige at I skal huske at føle jer heldige som brugere af Typo3,
selv om I af og til kæmper med manglende dokumentation.

Jeg er blevet "tvunget" til at bruge DynamicWeb, et kommercielt CMS hvor
brugerene charges omkring 1500 kr/md for bare update-abonnement.. hvor
udviklerne stadig overvejer om f.eks. form-modulet skal kunne templates
og hvor der ikke engang er mulighed for en logout-knap.

Ih hvor jeg savner Typo3 hvor alt kan templates, hvor man ikke er bundet
af 5 forskellige styles, hvor der ikke kun er et lille community for
firmaer (men lukket for brugeres deltagelse) og og og.

I skulle bare vide hvor heldige I er at I får lov til at udvikle i
Typo3. Prøv at fortælle jeres potentielle klienter om hvor lidt
man får for 60.000 kr CMS system og 1500 kr/md..
http://developer.dynamicweb.dk/

AHH godt med lidt luft. Sorry for dette off-topic indlæg :)

- torben