[TYPO3-UG Denmark] Menu

Henrik Rasmussen info at hmrdesign.dk
Sat Oct 4 18:00:58 CEST 2008

Hvis jeg forstår dit spørgsmål rigtigt, er det jo bare et spørgsmål om css.

Du kan lave det på flere måder. Du kan bruge eksemplet jeg skrev
tidligere, og style det anderledes. Så kan du få den opnåede effekt.

M.v.h.

HMR-design
Henrik Rasmussen

info at hmrdesign.dk
www.hmrdesign.dk

Jacob skrev:
> [...]
>
> Menupunkt1 | Menupunkt2 | Menupunkt3
>         |                    |                     |
> Undermenupunkt1 | Undermenupunkt2 | Undermenupunkt3
> osv.
>
> så var jeg tænkte om den her
>
> marks.MENU = HMENU
> marks.MENU.entryLevel = 0
> marks.MENU.1 = TMENU
> marks.MENU.1 {
> NO.linkWrap =
>
> kunn bruges til det
>
> Mvh
> Jacob
> Skal vidst snart havde kigget på signaturen :-s

>>> marks.MENU.entryLevel = 0
>>> marks.MENU.1 = TMENU