[TYPO3-UG Denmark] Shop uden betaling

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Sat Nov 29 18:58:41 CET 2008

Hej Liste

Jeg har fået en forespørgsel fra en virksomhed, som gerne vil vise sine
produkter frem, men uden betalingsmulighed lige nu.

De vil gerne have det til at fungere sådan at der er en varekurv, hvor
kunden putter de ting i, som ønskes købt og derefter gennemfører en
bestilling. Så skal kunden modtage en mail med bekræftelse, og firmaet skal
modtage en mail med bestillingen.

Nu er spørgsmålet om nogle af de simple shopmoduler, der findes til TYPO3,
kan klare den her opgave out-of-the-box? Jeg har før hørt god omtale af
extendedshop, kan den anbefales her?

Med venlig hilsen

Søren Andersen