[TYPO3-UG Denmark] Ændre class på <a href> i HMENU

Søren Malling soren.malling at gmail.com
Mon Nov 24 14:05:36 CET 2008

Hej Ulrik,

Du er der næsten :-)

lib.mainMenu = HMENU
lib.mainMenu.1 = TMENU
lib.mainMenu.1 {
    noBlur = 1
    NO.allWrap = |&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
    NO.ATagParams = class="menuNO"
    ACT = 1
    ACT.allWrap = |&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
    ACT.ATagParams = class="menuACT"
}

Sådan ser mit TS ud, afhængig af om linket er aktivt eller ej (den side man
ser eller ej)

Du skal bare fjerne "<A>" fra dit NO.ATagParams og "a." så det til sidst
fremstår som

temp.navigation = HMENU
temp.navigation.entryLevel = 0
temp.navigation.1 = TMENU