[TYPO3-UG Denmark] Hjælp!!...backend forsvandt

Søren Malling soren.malling at gmail.com
Tue Nov 18 23:11:28 CET 2008

Hej Kim,

Mht. til at din side er "låst" af at den ikke har loadet ext. sv, så prøv
med flg:

Log på via FTP og åben typo3conf/localconf.php. der er en lang liste over
ext. der er loadet (kan ikke lige huske navnet på den, anyone?), skriv så sv
og cms står som de eneste. Gem filen og slet filen temp_*_localconf.php og
genindlæs din side.

Hvis den nævner at andre extensions mangler, så gør ovenstående igen, altså,
tilføj navnet til listen. Til sidst vil din BE loade. Bemærk, at nogle
extensions afhænger af andre extensions, også selv om udvikleren ikke har
været særlig god til selv at skrive det, og det kan ofte skabe det her
problem.

Håber du kan bruge det,

Mvh.

Søren