ImageMagick - på linux6.unoeuro.com

Benny Simonsen benny at slbs.dk
Tue Nov 18 17:58:12 CET 2008

Hej

Jeg kan ikke få Image Magick til at virke på oeb-kirke.dk.linux6.unoeuro.com

Unoeuro siger:
Filerne ser umiddelbart ud til at logge korrekt, i /usr/local/bin/safe.
Følgende filer er at finde i denne mappe: composite convert identify

TYPO3 install siger:
Check Image Magick:
No ImageMagick installation available
It seems that there is no adequate ImageMagick installation available at the checked locations (/usr/local/bin/safe/, /usr/local/php/bin/, /usr/local/bin/safe)
An 'adequate' installation for requires 'convert', 'combine'/'composite' and 'identify' to be available

Nogen ideer til hvad jeg kan gøre anderledes, for at få det til at
virke - evt. andre der kan sende mig det relevante info fra en
localconf.php fra den server?

Mvh. Benny