[TYPO3-UG Denmark] RSS feed og tt-news

Peter Klein peter at umloud.dk
Tue Nov 18 14:48:27 CET 2008

Hej Claus.
Hvis du bruger den tt_news fra TER, så er den fyldt med fejl.
Disse fejl har betydning for bla. arkiv (som slet ikke virker længere)
og  RSS feeds.

Når f.eks. "archive" parameteret er sat (det er lige meget hvad den er
sat til), så kommer der intet indhold i dine RSS feeds.

Hvis du bruger standard tt_news/RSS setup, så prøv at tilføje dette i
dit SETUP felt.

xmlnews.10.archive >

Det hjalp hos mig da mine RSS feeds var tomme.

--
Peter Klein / Umloud Untd.