[TYPO3-UG Denmark] TC Directmail failure ... Content too short

Stig Kjeldsen sk at itu.dk
Mon Nov 17 16:10:09 CET 2008

Bakser lidt rundt med et problem til tcdirectmail hostet hos DCMedia

Jeg benytter tcdirectmail 2.0.2 og TYPO3 vers. 4.2.1

Jeg får følgende fejlmeddelelse når jeg prøver at udsende testmail og

TC Directmail failure (http://xxx.dk/index.php?id=487&no_cache=1):
Content too short. The content must be at least 200 chars long to be
considered valid.

Der er opsat Domæne record (forslag af Søren Vedel fremsendt i mail Re:
[TYPO3-UG Denmark] Re: [TYPO3-UG Denmark] Hjælp til tcdirectmail)

Ved ikke rigtig hvilken vej jeg skal søge. Har ikke haft den pågældende
fejl på andre installationer med tcdirectmail

Mvh

Stig Kjeldsen