[TYPO3-UG Denmark] Så er det tid til at mødes igen i T3ug Aalborg. den 27 november kl 17.00

Rene G. larsen rene at onsite-pcsupport.dk
Tue Nov 11 15:01:28 CET 2008

Så er det tid til at mødes igen i T3ug Aalborg den 27 november kl 17.00

Dagsordnen:
-Bordet rundt, hvem er du ?
-Typoscript workshop.
-Temaet næste gang.
-Problem fixning.

Temaet den her gang kommer til at være starten på en workshop omkring typoscript hvor vi forsøget at komme rundt og i dybten med typoscript. Workshoppen kommer til at strække sig over flere gange.

Vi diskuterede på sidste møde nogle fremtidige emner, som vil blive taget op på de næste møder:
-Extension udvikling
-php
-site optimering til mobil
-TS kursus -> tag udgangspunkt i "TS by example"
-realurl/cooluri
-indexed search
-Certificering (måske)

Hvis du skulle ha lyst til at sige noget om et emne eller har forslag til et godt emne, så sig til.

Vi er flyttet til en anden lokation.
Selma Lagerlöfs Vej 300, rum 0.2.11.
Vi mødes foran hovedindgangen.

Det er den gamle KMD bygning på toppen af bakken ved AAU busterminalen
(man skal bare gå op ad stien og holde til venstre). For de med bil er
der parkering ved indkørslen fra Selma Lagerlöfs Vej.

NB! Skriv lige en mail eller sms til mig hvis du kommer, bare så jeg har lidt styr på hvor mange vi bliver.

Mvh
Rene Gulager
25116372
www.renegulager.dk