[TYPO3-UG Denmark] Extension: inkludere php kode fra andre filer

Jan-Erik Revsbech janerik at mocsystems.com
Tue May 27 22:13:35 CEST 2008

Hej Kristian, jeg ville oprette en mappe lib på samme niveau som pi1, pi2 og
pi3 og så skal du bruge denne linie til at inkludere filen:

require_once(t3lib_extMgm::extPath('test').'lib/utilities.php';

Hvor test selvfølgelig erstattes med din extensionkey. Filen kommer
automatisk men når den eksporteres.

Med venlig hilsen
Jan-Erik Revsbech
MOC Systems