[TYPO3-UG Denmark] TT_news, mangler feltet type ved andre sprog end default

Christian Jul Jensen christian at jul.net
Thu May 22 12:50:11 CEST 2008

Hej Rene

Rene Gulager wrote:

> Når jeg opretter en nyhed har jeg mulighed for at vælge "type" eg "link
> to internal page" Hvis jeg opretter en nyhed kun på engelsk eller
> kinesisk så mangler jeg den mulighed.

Jeg kender ikke lige tt_news's lokalisering i detaljer. Men generelt
fungerer l10n i TYPO3 på den måde at der er en master-record på et default
sprog, og en overlay-record på det specifikke sprog. Dvs normalt, fx for
sider, vil 'oprette en nyhed kun på engelsk' simpelthen ikke give mening,
fordi en engelsk overlay record ikke giver mening undtagen i relation til
en master-record på default sproget.

Det er egentlig ikke noget svar på dit spørgsmål, men tænkte at det måske
kan være relateret til din problemstilling, og den information kan sende
dig i den rigtige retning.

--
Christian Jul Jensen // julle

http://mocsystems.com