[TYPO3-UG Denmark] Flere sites i samme installation?

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Fri May 16 12:31:22 CEST 2008

Hej Kim

Der vil altid kun være én globus. Det er undersiderne til globussen, der kan
fungere som selvstændige hjemmesider.

Hvis du har lavet en domain record under home2, som hedder www.xxx.dk, så
bør man se home2 når man går ind på adressen www.xxx.dk

Din opsætning skal være sådan at de to domæner, der skal dele TYPO3
installation, har samme document root. Den ene må altså ikke redirecte til
den anden. Når det er sat sådan op, så er det TYPO3 kan afgøre hvilken side
fra sidetræet der skal tages udgangspunkt i, ved hjælp af domain records.
Tjek lige at du ikke har andre domainrecords liggende under globussen eller
i "home", som vedrører samme domæne

Med venlig hilsen
Søren Andersen