[TYPO3-UG Denmark] Problemer med RealURL.

Allan Jacobsen aja at danskespil.dk
Thu Mar 13 08:07:48 CET 2008

Hej Jan

Som du selv skriver, er det nok css filen, der er problemet.
Hvordan ser htmlkoden ud, specielt det mellem <head> og </head> ?

Og hvis du skriver pathen til cssfilen direkte, får du så det rigtige ?
http://192.168.1.3/fileadmin/_temp_/css/css.css

Best regards/MVH
Allan Jacobsen
Infrastruktur, Danske Spil A/S