[TYPO3-UG Denmark] Slet filer relateret til en record

Stefan Kreisberg stefan at please-no-spam-shufflebee.dk
Wed Mar 5 20:32:38 CET 2008

Troels R wrote:

> Hej Claus.

> Brug således i localconf...

require_once(t3lib_extMgm::extPath('dinext').'class.tx_dinext_tcemain.php');
> $GLOBALS
> ['TYPO3_CONF_VARS']['SC_OPTIONS']['t3lib/class.t3lib_tcemain.php'
['processCmdmapClass'][]
> = 'EXT:dinext/class.tx_dinext_tcemain.php:tx_dinext_tcemain';
>
> og overvej om du skal bruge processCmdmap_postProcess eller
> processDatamap_afterDatabaseOperations klassen i din *tcemain fil for at
> slette de registrerede filer.

> Stefan er, ligesom jeg selv, ikke længere på Linkfactory, men lever det
> søde liv i de faglige bevægelsers kantinehimmel....

Ak ja, hjertefrokost og cykel på arbejde... jeg skal da love for at man
bliver eksponeret her ;-)

Og apropos efter processering er det vist som nævnt her den mest ordinære
vej til et sådant hack :-)

Salatbuffethilsen,

-Stefan