[TYPO3-UG Denmark] Indsæt plugin: sirr (simple=?iso-8859-1?Q?= 5Fimage=5Frandom=5Frotation?=)

Tomas Norre Mikkelsen tomas at pohldata.dk
Wed Jun 25 14:05:56 CEST 2008

Hej,

Jeg har fundet følgende plugin: sirr, som jeg gerne vil have sat op i
typo3, problemet er at efter jeg har installeret pluginet og vil indsætte
det på en side, vælger jeg "indsæt plugin", men jeg kan ikke vælge dette
plugin i dropdown'en..

Jeg har undersøgt om der var noget template i "mail template" som ikke var
loaded og derfor kunne pluginet ikke ses. Men der kunne jeg ikke se nogle
problemer.

Nogle der har erfaringer med dette plugin eller lignende fejl i andre
plugins?

Jeg har selv oplevet det med tt_news, men der skyldes det at det ikke var
loaded i main templaten.

Her er link til hvordan jeg har forsøgt gøre:
http://typo3.org/documentation/document-library/extension-manuals/sirr/0.7.6/view/1/2/

vh.
--
Tomas Norre Mikkelsen