[TYPO3-UG Denmark] Mailform og "safemode"

Jakob jakob at monaco.as
Tue Jun 24 10:58:39 CEST 2008

Hej,

Jeg har et underligt problem, mailformplus og den almindelige mailform
virker ikke ordentligt! Dvs. At hvis jeg laver modtager adressen til min
webmail så får jeg fint mails, men ikke på min enturage eller lign.

Der er kommet safemode på den server hvor jeg har sitet liggende, kan det
være årsagen, for mailformplus og alm. Mailform virker fint på et andet site
hvor der ikke er safemode på, jeg bruger self. Samme indstillinger og samme
template til mailformplus.

Andre der har haft samme problem?

Mvh.
Jakob weis