[TYPO3-UG Denmark] Dk-kort betalingsmodul til Typo3

Tonni Aagesen goes.to at dev.null
Fri Jun 20 11:02:35 CEST 2008

Morten Olesen wrote:

> Standarten forbetaling i typo3 er ( eller burde være ;) ) paymentlib -
> jer er forholds vist sikker på at tt_products understøtter det.
> Paymentlib er en middle ware hvor det forskellige udbyddere kan skrive
> et plugin til.

Udtrykket "burde være" er helt rigtigt. Jeg har for nyligt erfaret at
tt_products tilsyneladende anvender en tilpasset version af paymentlib.

Det er jo superlækkert at alle trækker i samme retning og ikke kun
tænker på at mele sin egen kage. Det er de slags, der gør, at man har
lyst til at bruge sin efterhånden sparsomme fritid på et projekt som
paymentlib.

PS. Hvis jeres ironi-detektor lige gik amok, så virker den fint :)

--
Regards
Tonni Aagesen