[TYPO3-UG Denmark] Splash side

Søren Malling soren.malling at gmail.com
Thu Jun 19 14:02:41 CEST 2008

Alternativt kan man oprette en side som vælger at svare på det domænenavn
som siden nu engang skal pege på (og sætte flere op, hvis der er flere sider
som kal have vist den splash side), så er han uafhængig af at have
midlertidige sider liggende i sit træ

F.eks:

* Splash side (svarer på domæne.dk, andetdomæne.dk osv)
* domæne.dk (svarer i øjeblikket ikke på domæne.dk, men kan rettes til det,
når siden er færdig)

Mvh

Søren