[TYPO3-UG Denmark] Dk-kort betalingsmodul til Typo3

Morten Olesen mo at idefa.dk
Thu Jun 19 13:50:33 CEST 2008

Hej,

Standarten forbetaling i typo3 er ( eller burde være ;) ) paymentlib -
jer er forholds vist sikker på at tt_products understøtter det.
Paymentlib er en middle ware hvor det forskellige udbyddere kan skrive
et plugin til.

I mit firma arbejder vi pt på højtryk på at gå over til commerce ( fra
extended shop ) - i den anledning har vi skrevet et plugin der gør at
commerce understøtter paymentlib*, så det er da en shop hvor du kan
bruge dankort :)

Det skal dog bemærkes at der stort set ikke eksistere dokumentation til
commerce pt, og hvis du skal ud i lidt vildere ting som attributter på
produkterne ( størrelse, farve, mm ) bør du være klart på at smøge
ærmerne op og rode rundt i php koden.

*) findes her
http://forge.typo3.org/projects/show/extension-idefa_commerce_paymentlib