[TYPO3-UG Denmark] Sprogene der blev væk

Bent Bjørn Hansen bbh at torolex.dk
Wed Jun 18 01:04:55 CEST 2008

Hej Allan
Tak for hjælpen. Jeg brugte manualen Getting Started. Men nu fungerer
det. Det var en "fejl 40". Det er mit indtryk, at det kræver en del
arbejde for at få Typo3 i luften første gang, når man ikke kender
systemet. Typo3 har i BE en meget omfattende brugergrænseflade, som gør
systemet virker uoverskueligt og dermed også lidt vanskeligt at lave
udtømmende manualer til. Men bortset fra det, synes jeg, at de
indbyggede hjælpetekster er velformulede og præcise, ligesom manualerne
også er det. Et andet problem i starten er, at der er mange indforståede
ting i de blogs der kører.
Mvh Bent