[TYPO3-UG Denmark] Sprogene der blev væk

Bent Bjørn Hansen bbh at torolex.dk
Mon Jun 16 10:21:12 CEST 2008

Jeg har lige brugt hele søndagen på at installere Typo3 og lært at lave
den første meget simple hjemmeside :-) . Men jeg kan ikke få sprogvalget
til at fungere. Jeg går ind på "globussen", web>page>new>website
languagej. Her udfylder jeg felterne "Language" og "Select flag icon" og
trykker på "Save"-knappen. Alt bliver tilsyneladende accepteret, men
visuelt kan man ikke se, at der sker noget, bortset fra at "Website
language[5]" bliver incrementeret med 1 (her vist som 5). I menu-træet,
hvor man skriver selve teksten til en hjemmeside, er der ikke nogen
muligheder for valg af sprog. Jeg synes jeg har været rundt i alle
menuer uden at kunne finde mulighed for at aktivere sprogvalget. Der er
behov for flere sprog på hjemmesiden og jeg vil helst bruge "one page
three" metoden.

Med venlig hilsen
Bent Bjørn Hansen