[TYPO3-UG Denmark] Frameset

PEF xx at xx.xx
Mon Jan 28 11:37:06 CET 2008

Hej,

Jeg har forsøgt at opsætte et frameset, men resultatet er blevet, at
hver gang den nederste frame opdateress, så sker det også for den
øverste, hvilket ikke er intentionen.

Da den øverste ramme blot skal spille musik!!!!, så har jeg valgt at
indlæse denne html-fil direkte - se nedenfor.

Er der nogen, der kan se - eller ved -, hvorfor det går galt?

content = PAGE
content.typeNum = 1
content.10 = USER
content.10.userFunc = tx_templavoila_pi1->main_page

### Frame set ###
nxs_frameset = PAGE
nxs_frameset.typeNum = 0
nxs_frameset.frameSet {
    rows = 1,*
    params = border="0" framespacing="0" frameborder="NO"

    1 = FRAME
    1.params = border="0" noresize scrolling="NO" marginheight="0"
marginwidth="0" frameborder="0"
    1.src = fileadmin/templates/hs-music.html

    2 = FRAME
    2.obj = content
    2.params = border="0" noresize scrolling="NO" marginheight="0"
marginwidth="0" frameborder="0"
}

Med venlig hilsen
Peter Falk