[TYPO3-UG Denmark] Admin mails til eget domæne

Jeppe Vestergaard j.vestergaard at remove.bigfoot.com
Wed Jan 16 21:42:04 CET 2008

Hej NG

Jeg forsøger (sammen med flere andre) at være webmaster på et site, hvor vi
bl.a. har nogle extensions, som sender admin-mails, når der via frontenden
ligges indhold på hjemmesiden (bl.a. news). Disse admin-mails sendes til en
adresse på sitets eget domæne og har fungeret fint - men desværre virker det
ikke mere.
Samtidig virker formularer på hjemmesiden heller ikke, hvis de sættes til at
sende til en adresse på domænet - til andre adresser virker det fint...
Det sidste jeg (med hjælp) har forsøgt er en php-fil med flere linier med
"mail(.....)" til forskellige adresser - dem til sitets eget domæne går ikke
igennem.

Firmaet, som hoster siden, har (efter sigende) lavet de samme forsøg - og
deres resultat fra mail-loggen er "status sent 250 ok". Altså mener de, at
det er spam-filtre, der sorterer mails fra. Jeg har derfor i
mail-administrationen disabled spam-filtrering, hvilket jeg også har gjort i
opsætningen af den pågældende webmail - altsammen uden godt resultat til
følge.

Hvad har jeg ved en fejl pillet i - som jeg ikke skulle have gjort? Kan
nogen hjælpe?

Venlig hilsen
Jeppe Vestergaard