[TYPO3-UG Denmark] Topbillede på hver side

Jeppe Donslund jeppe at donslund.net
Wed Jan 16 17:07:18 CET 2008

Hej laver et site hvor der skal være forskellig topbillede på hver side.

Jeg har gjort det ved at oprette et image-felt der tilgåes via
Sideegenskaber.

Billedet bliver også vist, men problemet er, at i stedet for at måle 650 px
i bredden laver Typo3 et billede på 200 px i bredden. Ude på siden bliver
billedet så strukket hvilket absolut ikke er kønt.

Hvad går galt eller hvad er den rigtige måde at lave dette på?

Med venlig hilsen

Jeppe D

Jeppe Donslund

Fyrrevænget 211