[TYPO3-UG Denmark] Flere sites i samme installation?

Anders Kongsted typo3 at kongsted.dk
Mon Jan 14 10:44:19 CET 2008

Hej.

Vil du ikke lige rette dit navn, så du ikke hedder Typo3? :)

Det kan man godt, men det kan også være problematisk (hvis du fx skal
give en bruger til et site admin-rettigheder, kan han se det hele).

Hvis du er hostet på en Linux-server, kan det lade sig gøre at have en
source-pakke, hvor dine extensions ligger i. Hvis du opdatere dine
extensions i sourcen (global), bliver det gældende for alle sites...

MVH
Anders Kongsted