[TYPO3-UG Denmark] masseupload af extensions!

Anders Kongsted typo3 at kongsted.dk
Sun Jan 13 17:32:29 CET 2008

Eneste (uafprøvede måde) er hvis du har ext. installeret på din egen
server, så kan du måske kopiere mapperne fra din egen server til den anden.
Filerne ligger i typo3conf/ext/(ext. navn).
Men det er uden garanti, for jeg ved at der også er nogle oplysninger i
localconf.php, men kan ikke huske om det først er når ext. er blevet
installeret.
Alternativ er det nok bare at starte fra en ende....

//Anders