[TYPO3-UG Denmark] Ændre title tagget

Thomas Pilgaard Carlsen thomas at linkfactory.dk
Thu Jan 10 15:46:55 CET 2008

Hej Søren

Jeg går ud fra at du har lavet et front-end plug-in.
Hvis du indsætter $GLOBALS['TSFE']->page['title'] = $title; i dit
front-end plug-in så skal det fungere. Der bliver ikke sendt noget til
browseren før hele siden er genereret dvs. at alle plug-ins på siden er
blevet kørt. Måske er der et andet plug-in på siden der ændrer
sidetitlen efter dit plug-in, fx. tt_news single-visning.

/Thomas