[TYPO3-UG Denmark] Extern url virker ikke altid

Troels Rasmussen troelsr at msn.com
Wed Jan 9 23:14:53 CET 2008

Hej Marianne.

Realurl+eksterne links+same domain giver altid grå hår i panden :|

Prøv at disable realurl fra root af og se om den stadig skaber sig...hvis nej, please continue...og hvis ja, skriv til listen igen...

mvh
Troels Kjær Rasmussen, Forbrugerstyrelsen.<html><div><FONT face="Verdana, Geneva, Arial, Sans-serif"><DIV><A href="mailto:Troelsr at msn.com"></A></FONT>&nbsp;</DIV></div></html>> From: marianne at topit.dk> Date: Tue, 8 Jan 2008 09:54:07 +0100> To: typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de> Subject: [TYPO3-UG Denmark] Extern url virker ikke altid> > Hej> > Jeg har et lidt underligt problem.> > Et af mine menupunkter er en extern url - dog ikke mere extern end at den > linker til en php fil i en mappe uden for Typo3 på serveren.> > Nogen gange virker linket andre gange vises der blot den typo3 side, der er > det externe link.> > Hvis jeg navigerer rundt på mit Typo3 site, begynder linket at virke.> > Er der forslag til hvad jeg kan gøre for at sikre at dette link altid virker > da det er et meget vigtigt punkt for vores site?> > Venligst> marianne topping > >