[TYPO3-UG Denmark] RSS feed fra tt_news på side med login

Mikael M. Hansen mhansen at cs.aau.dk
Tue Jan 8 13:58:55 CET 2008

Hej

Jeg har lidt af et problem omkring Tt_news og RSS feeds på et website
hvor vi kræver login. Hvis jeg er logget ind på sitet kan jeg fint se
feeded i browseren. Er jeg ikke logget ind kan jeg ikke se feedet.
Tilsvarende kan jeg selvfølgelig ikke se feedet fra Thunderbird/Outlook.

Helt vil jeg gerne have klienterne til at bede om brugernavn/password
(login på sitet) og derefter få feedet. Kan man det?

Ellers kan jeg måske fjerne login kravet fra RSS feedet. Men hvordan?

Feedet er lavet som:

mlnews = PAGE
xmlnews {
  typeNum = 100
  10 >
  10 < plugin.tt_news
  10.pid_list >
  10.pid_list = {$plugin.tt_news.pid_list}
  10.singlePid = {$plugin.tt_news.singlePid}
  10.defaultCode = XML

  config {
	disableAllHeaderCode = 1
	additionalHeaders = Content-type:text/xml
	no_cache = 1
	xhtml_cleaning = 0
  }
}