[TYPO3-UG Denmark] Kalde egen PHP-funktion ved login

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Mon Feb 25 14:18:05 CET 2008

Hej Torben

Du kan lave en extension der fungerer som service ved at extende på den
eksisterende auth-service.

http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rlz=1T4GGLJ_da
DK244DK244&q=typo3+auth+service

Jeg brugte det til at oprette en bruger "on-the-fly", men det er bestemt
måden at løse dit problem på.

Med venlig hilsen
Søren Andersen